۱۳۸۸ بهمن ۲۰, سه‌شنبه

"تقديم به همسرم ،بي هيچ بهانه اي"


                           دوستت دارم 

بي نياز به مناسبتي

                        بي تقيد به زماني وتاريخي

                                                         بي انتظار وتوقعي

دوستت دارم،زيرا...

                         زيراكه دوست داشتن

                                                    علت ومعلولي ندارد 

                  دوستت دارم زيراكه دوستت دارم

                  بي نياز

                           بي تقيد

                                    بي انتظار 

                   دوستت دارم بي هيچ بهانه اي 

۱۳ نظر:

ghoghnoos گفت...

سلام
خیلی عالیه که عشق و محبت و احساستون رو به زبون میارید خدا همسر نازنینتونو واستون حفظ کنه و امیدوارم سالیان سال به خوشی و سلامتی کنار هم باشین

آسمان سخت گفت...

من ترا بی بهانه میخواهم
مثل شعر و ترانه میخواهم
من ترا بی دلیل ؛ بی علت
من ترا عاشقانه میخواهم

سلام دوست خوبم
ممنون از حضور مهربونتون .
شعر بالا از یه دوست که الان اسمش تو خاطرم نیست بود .
شعر شما هم خیلی زیبا بود .
اساسآ دوست داشتن دلیل و علت نمیخواد و هیچ ربطی به تآمین نیازهای آدم نداره .

دوست داشتن جریان یک احساس قشنگه که از قلب آدم شروع میشه و بعد به تمام نقاط وجود آدم میرسه .
خیلی زیبا بود .
شاد باشین .

آذین گفت...

سلام آقای احمدزاده ی گرامی
چه شعر صمیمی و بی شائبه ای.
از ساده ترین کلمات برای بیان احساسی عمیق استفاده کرده اید و این شعرتان را انسانی و خواندنی کرده است.
از کاربرد موصوف و صفت های اغراق آمیز خودداری کرده اید و دلیلی را بهانه نکرده اید. این شاید معنی واقعی دوست داشتن باشد. بی ریا. بی توقع. ژرف.

الي گفت...

دوست داشتن اگر واقعا بي توقع باشه خيلي مقدسه و البته نادر .و شما مقدس و نادريد ، حتما .

فریده جلیلوند گفت...

وقت شما بخیر
افرین چه ساده و بی تکلف از عشق به
همسر نوشته اید . همیشه پاینده باشد
عشق شما و او . روزهای روشن برایتان
ارزومندم .
در مورد نظرتان اتفاقا ابدا خنده دار
نبود زیرا من دقیقا همان انیمیشن زیباو اموزنده پینوکیو را در نظر داشتم . ممنونم که درک کردید .
فریده جلیلوند

ghooghnos گفت...

سلام
آدینه روزتون بخیر ممنونم از همراهی و حضورتون

سپیده گفت...

عالیه... باید به همسرتون تبریک گفت که خالق این حس زیبا در شماست

ونوس گفت...

سلام
خوشحالم كه به رسالت زمينيتان جامه عمل پوشانده ايد...چرا كه خداوند عشق را افريد و چه چيز بالاتر از ارج نهادن اين نعمت...؟
"دوستت دارم" را من دلاويزترين شهر جهان يافته ام
اگر تورا تا ابد براي همسرت و همسرت را براي تو به تازگي عشق نگاه داشت بدان كه دوست داشتن را فهميده اي و اگر آنچه كه به نام عشق خواندي كهنه شد بدان كه تو از حقيقت به ادازه حقيقت دوري..
اميد كه دركنار همسرتان شادترين لحظه ها را تجربه كنيد
شاد باش

فریده جلیلوند گفت...

وقت شما نیکو و زیبا
متشکرم از حضور خوب تان و توجه به نوشته ام
در زندگی موفق و سعادتمند باشید
فریده جلیلوند

آسمان سخت گفت...

ن عاقل به تربیت همسرش همت می گمارد, و مرد عاقل می گذارد که زنش اورا تربیت کند . مارک تواین

ghooghnos گفت...

ولنتاین مبارک

فریده جلیلوند گفت...

دوست خوب
زندگی سراسر افتادن و برخاستن است .
درست می فرمایید که هر ویرانی مقدمه
سازندگی است .
همواره شاد باشید
فریده جلیلوند

الي گفت...

گفتم سلامي كنم .